Disseny de senyalística i com evitar perdre als usuaris en un parc

Públic

Recórrer el Parc Güell o el Camp Nou sense cap mena de senyal seria factible però dificultaria el localitzar les sortides, els lavabos, etc. La senyalística és l’eina que facilita aquesta circulació dels visitants i són els professionals del disseny els responsables de crear aquests senyals o rètols.

Per a aprendre aquest tipus de disseny, l’estudiantat de la UOC compta amb l’assignatura ‘Projecte III: Senyalística i Digital Signae’. Els alumnes David Hernández i Mountassir Jalil són dos dels estudiants que en el curs 2021/22 van destacar per les seves propostes de senyalística.

David Hernández va optar per presentar un projecte del Parc de Marxalenes a València després d’haver detectat una notable falta de cohesió entre els senyals existents. L’estudiant va presentar un nou sistema de senyalització nodrit de noves peces per a facilitar la guia dels usuaris i enriquir la seva experiència al parc valencià.